დღე მესამე
ვისწავლეთსასწავლოგეგმაზეეროვნულისასწავლოგეგმის სტანდარტისმორგება. ინდიკატორებისმორგება.
გუგლისსერვისისგამოყენება, კერძოდდრაივშიდოკუმენტისგადატანადამასზემუშაობა
გავეცანითბლუმისტაქსონომიისახალვერსიასდამისიგამოყენებისმეტოდებს
გავეცანითპროექტისსტანდარტებსადამიზნებისრუბრიკას . (მიზნებიიწერებასტანდარტიდანგამომდინარე )
დღე მეოთხე
პროექტისგეგმისფარგლებშიმიზნებისადააქტივობებისგაწერა. რჩევებიდამეთოდებიუკუკავშირისთვის . შევიმუშავეთკითხვები ,რომელიცმორგებულიასხვადასხვააქტივობებზე , განმავიტარებელიშეფასებიასსქემა.
შევქმენითსაქაღალდედრაივზე ,სადაცგაწერილიიყოპროექტისყველამიზანიდააქტივობა .
დღე მეხუთე
გავეცანითსაავტოროუფლებებისშესახებპრეზენტაციას;
გავაკეთეთმოსწავლსისნაშრომიპროექტზეპოვერპოინტში;
ჩავსვითფოტომასალა
თითოეულსლაიდზეკონკრეტულიდავალებებიდასაკითხებიავკრიფეტ;
გამოვაქვეყნეტბლოგზე
ვისწავლეთბლოგზესხვადასხვაგაჯეტებისგამოყენება
ბლოგისფონისდაინტერნეტმისამარტებისშექმნა
ყველაინფორმაციისგამოქვეყნებაბლოგზე
დღე მეექვსე
დღევანდელიგაკვეთილიძალიანსაინტერესოიყო, დროცკისწრაფადგავიდა.
გავაკეთეთშეფასებისრუბრიკა ,რომელიცმორგებულიაპროექტისსაკიტხებზე.
ავტვირთეთკურსისრესურსებში. პროცედურებიდანგამომდინარეგავაკეთეტშეფასებები.
შევაფასეთმოსწავლისნაშრომი
დღე მეშვიდე
- განვიხილეთსაშინაოდავალება ,პროცედურებიდავახარისხეთრუბრიკისმიხდვითდაშევაფერადეთშესაბამისიფერებით, სადაცაკლდარუბრიკისაქტივობა
, ისაქტივობებიჩავამატეტ
- განვიხილეთგარდნერისმრავალმხრივიინტელექტისთეორია
- განვიხილეთ ,,ხარაჩო' ' ანუმასწავლებელიდამხმარეა , ფასილიტატორი, ვიუვერშივნახეთკარგიპროექტისხარაჩოები, დავალებაცამისმიხედვითუნდაგავაკეთოტ,
ესხარაჩოებიშევუსაბამოთჩემსპროექტს
- შევამოწმეთპროექტისმსვლელობადასაქაღალდეები, რომყველასაქაღალსდეიყოსსაჭიროადგილას
- ძალიანმნიშვნე;ოვანიაახალინაბიჯისცოდნა. კერძოდგამოყენებულილიტერატურა_
ფაილმენიუ_ პრასმოსტრვერსია_ ძველივერსიისნახვა -- ანუამითშეგვიძლიაფაილისძველივერსიებისაღდგენა
- ვიუვერშიგანვიხილეთდიფერენცირებულისწავლებისტრორიები
- შევქმენითმოსწავლეთადიფერენცირებისთვისაქტივობებისჩამონათვალი
Комментариев нет:
Отправить комментарий